آ
-
آینده بازار
تحلیل آماری صنعت گردشگری جهان، بازارهای آینده و جایگاه ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
ا
-
ارزش گذاری برند
عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
-
ارزش ویژه برند
عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
-
ایران
اقتصاد گردشگری (مروری بر پیشینۀ تحقیق در خارج و داخل) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
ب
-
بازار تجارت
تحلیل آماری صنعت گردشگری جهان، بازارهای آینده و جایگاه ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
بازاریابی
نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایع دستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی(مطالعۀ موردی بازار فرش دستبافت تهران) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
-
برنامه ریزی
برنامه ریزی استراتژیک توسعۀ گردشگری کاشان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-26]
ت
-
تجارت
نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایع دستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی(مطالعۀ موردی بازار فرش دستبافت تهران) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
-
تقاضای گردشگری
اقتصاد گردشگری (مروری بر پیشینۀ تحقیق در خارج و داخل) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
ج
-
جایگاه ایران
تحلیل آماری صنعت گردشگری جهان، بازارهای آینده و جایگاه ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
چ
-
چابهار
ارزیابی کیفیت مدیریت مقصد گردشگری از دیدگاه مزیت رقابتی مطالعه موردی: منطقه چابهار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-17]
ر
-
رفتار
نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایع دستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی(مطالعۀ موردی بازار فرش دستبافت تهران) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
س
-
سازمان مدیریت مقصد
ارزیابی کیفیت مدیریت مقصد گردشگری از دیدگاه مزیت رقابتی مطالعه موردی: منطقه چابهار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-17]
-
سال 2011
تحلیل آماری صنعت گردشگری جهان، بازارهای آینده و جایگاه ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
ش
-
شاخص های عملکرد برند
عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
-
شهر کاشان
برنامه ریزی استراتژیک توسعۀ گردشگری کاشان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-26]
ع
-
عملکرد برند
عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
گ
-
گردشگری
نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایع دستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی(مطالعۀ موردی بازار فرش دستبافت تهران) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
م
-
مدل های پیش بینی
اقتصاد گردشگری (مروری بر پیشینۀ تحقیق در خارج و داخل) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
-
مدیریت مقصد
ارزیابی کیفیت مدیریت مقصد گردشگری از دیدگاه مزیت رقابتی مطالعه موردی: منطقه چابهار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-17]
-
مزیت رقابتی
ارزیابی کیفیت مدیریت مقصد گردشگری از دیدگاه مزیت رقابتی مطالعه موردی: منطقه چابهار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-17]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد